Elenco News

• Seminars Announcement

In the frame of the PhD course in Information Engineering, Dr. Marco Zappatore, Adjunct Professor at the University of Salento, will take a cycle of seminars on the use of Python for Machine Learning. The seminars are mainly addressed to the PhD students, but all interested people are invited to attend. For further information, please read this pdf or contact Prof.

• Il DII approda sui social

Il Dipartimento di Ingegneria dell'Informazione approda sui social: recentemente ha infatti attivato un profilo Instagram ed un profilo LinkedIn attraverso i quali presentare, diffondere e valorizzare la propria attività.
    Il DII invita i propri utenti a seguire i nuovi canali social, per ricevere informazioni utili e interessanti sia sui corsi di laurea che sulle attività di ricerca.